Sílvia Coma, “Aún está oscuro”
Sílvia Coma (Periodisme, 15a promoció) ha escrit “Aún está oscuro”. L’autora construeix un relat de supervivència fent referència a la vida, la mort i la pèrdua. Alhora, parla sobre la força per enfrontar-nos al dolor i escapar del nostre propi destí. Per Coma, l’obra és un homenatge a l’art d’explicar històries, a la literatura i a la ficció.
Coma va presentar el llibre el passat dimarts 13 de març a la llibreria La Central on hi van participar també els periodistes i alumni Marc Calderó(Periodisme, 15a promoció) i Marc Marbà (Periodisme, 15a promoció).
L’alumni és Product Manager de Literatura Random House, Reservoir Books, Caballo de Troya i Flash en Penguin Random House Grupo Editorial, S.A.U
(Informació d’Alumni News)